חטיבות

אופן הלימוד החד-חוגי מורכב מלימודי חוג ומלימודים מחוץ לחוג=חטיבות[1]. לימודי חטיבה הם הקבץ מגובש של קורסים, הכולל קורסי מבוא, קורסים מתקדמים ובחלק מן החטיבות - גם סמינר. 
קיימות חטיבות מורחבות וחטיבות רגילות. תלמיד רשאי להירשם לקורסי חטיבה רק לאחר שקבלתו לחטיבה אושרה ע"י מזכירות הפקולטה למדה"ח. טופסי הרשמה לחטיבות ניתן להוריד מאתר הפקולטה או לקבלם בנקודת המודיעין בקומה ג', בבניין נפתלי. את הטפסים יש להחזיר למזכירות הפקולטה.

שם החטיבה

רגילה

16 ש"ס

מורחבת

32 ש"ס

קבלה לסמסטר דרישות קבלה
אנגלית ולימודים אמריקניים  

 א'

 ב'

 
 ארכיאולוגיה ותרבויות המזרח הקדום  

א'

 

 
 גיאוגרפיה וסביבת האדם  

א'

ב'

 
היסטוריה כללית  

א'

ב'

 
היסטוריה של עם ישראל  

א'

ב'

 
העשרה  

א'

ב'

 
חשבונאות   

א' 

  עמידה בתנאי הקבלה של החוג
כלכלה[2]  

א'

ב'

עמידה בתנאי הקבלה  של החוג
לימודי הערבית והאסלאם  

א'

ב'

 
לימודי מגדר (הבדלים בין המינים)  

א'

ב'

תנאי קבלה
לימודי צבא ואסטרטגיה[3]  

א'

ב'

תנאי קבלה
לשון עברית ובלשנות שמית   א' ב'  
מדע המדינה[2],[4]

א'

ב'

תנאי קבלה
מדיניות ציבורית[4]  

א'

 

תנאי קבלה
מקרא   א' ב'  
מתמטיקה[2]

א'

ב'

תנאי קבלה
סוציולוגיה ואנתרופולוגיה[2]

א'

  תנאי קבלה
סטטיסטיקה[2]

א'

ב' תנאי קבלה
סייבר,תרבות וחברה  

א'

ב' 

 
ספרות  

א'

   

פילוסופיה

 

א'

ב'

 
פילוסופיה יהודית ותלמוד   א'    
פסיכולוגיה  

א'

   
תולדות האמנות[2]

א'

   
תקשורת   א'    
תרבות צרפת   א' ב'  

בשל מגבלות קליטה בחטיבות אין הפקולטה מתחייבת לקבל כל תלמיד לחטיבה בה בחר בעדיפות ראשונה.


[1] הלימודים מחוץ לחוג באופן הלימוד החד חוגי מתקיימים באחת האפשרויות האלה: 
       א. חטיבה מורחבת - 32 ש"ס.
       ב. שתי חטיבות רגילות - 16 ש"ס + 16 ש"ס = 32 ש"ס.
       ג. חטיבה רגילה 16 ש"ס + חטיבת העשרה 16 ש"ס = 32 ש"ס. 

    אם היקף הלימודים בחטיבה רגילה גדול מ-16 ש"ס או בחטיבה מורחבת גדול מ-32 ש"ס, גדלה מכסת הלימודים מחוץ לחוג בהתאם.

[2] החטיבה המורחבת תאוזכר בתעודת הב.א.
[3] חטיבה זו אינה מיועדת לתלמידי החוג והחטיבה במדע המדינה.
[4] תלמיד שילמד את הצירוף של החטיבות מדע המדינה ומדיניות ציבורית ישלים קורס בחירה נוסף בהיקף 2 ש"ס.

 

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
Developed by
UI/UX Basch_Interactive