עבודת גמר

הנחייה

הנחיית  עבודת גמר לתואר שני תיעשה ע"י מורה, בדרגת "מרצה" לפחות, שהוא בעל מינוי במסלול הרגיל באוניברסיטת תל-אביב. האוניברסיטה אינה מתירה הכנת עבודות גמר חסויות.

 

שפה

עבודת הגמר תודפס ותוגש בשפה העברית או, באישור המנחה, בשפה האנגלית. במקרים מיוחדים תאושר עבודה בשפה אחרת. במקרים בהם העבודה נכתבת בשפה העברית, ייכתב תקציר באנגלית. אם העבודה נכתבת בשפה אחרת, ייכתב תקציר ותוכן עניינים בעברית ובאנגלית. תלמידי התכניות הבינלאומיות שיגישו עבודה באנגלית, לא צריכים לצרף תוכן עניינים בעברית.

 

כללים לאישור הצעת מחקר

יש למלא טופס הצעת מחקר ולהגיש אותו חתום ע"י המנחה למזכירות החוג/בית הספר.

 

סדר פנימי

בעמוד ב' יודפס שער פנימי כדוגמת השער החיצוני. תוכן העניינים יופיע בתחילת העבודה. רשימת המקורות יופיעו בסוף העבודה. השער האחורי של העבודה יהיה בשפה האנגלית. בדף הפנימי של שער זה יופיע סיכום מקוצר של עיקרי העבודה בשפה האנגלית.
שער העבודה: דוגמאות שער לעבודת הגמר בעברית ובאנגלית.
 


תפוצת העבודה

למדריך האישי של התלמיד עותק דיגיטלי או מודפס על פי בקשתו (אם עבודת הגמר נעשתה בהדרכת שני מורים, יגיש התלמיד עותק נוסף. תלמידי סוציולוגיה יגישו עותק נוסף עבור שופט העבודה).
למזכירת החוג תוגש הגירסה הסופית של העבודה בקובץ PDF   יש לצרף  טופס הפקדת עבודת תואר שני בספרייה  המאשר שמירת העבודה במאגר הדיגיטלי. נא לחתום על הטופס ולהחתים גם את מנחה התזה.


ערעור על ציון

לא ניתן לערער על ציון עבודת גמר.

 

פרסום

לא יפרסם תלמיד את עבודת הגמר או חלק ממנה אלא בהסכמת המדריך, אשר תינתן בכתב. על התלמיד לציין שהפרסום הוא עבודת גמר או חלק מעבודת גמר שנעשתה באוניברסיטת תל-אביב בהנחיית מדריך העבודה.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף