מטרת הלימודים

בית הספר לכלכלה ע"ש איתן ברגלס
​תואר שני

 

 

החל משנה"ל תש"ע לימודי התואר השני בכלכלה הם במסגרת תכנית המחקר המשותפת לביה"ס לכלכלה באוניברסיטת תל-אביב והמחלקה לכלכלה באוניברסיטה העברית.

 

מטרת הלימודים
מטרת התכנית היא להקנות לתלמידים ידע מעמיק בתחומי הכלכלה, ולהכשירם לעבודת מחקר כלכלי. התכנית מיועדת לתלמידים המעוניינים להרחיב את השכלתם הכלכלית, ובפרט לאלה אשר שוקלים לעסוק בעבודה מחקרית במסגרות האקדמיה, השירות הציבורי והסקטור הפרטי. התואר השני מהווה הכנה מצוינת להמשך הלימודים בתכנית דוקטורט.

למסיימי התכנית יוענק תואר מוסמך מהאוניברסיטה בה היו רשומים ללימודים, ותעודת הגמר תעיד במפורש על כך שהתלמיד סיים את התכנית המשותפת לשתי האוניברסיטאות. רוב קורסי החובה יינתנו רק באחת מהאוניברסיטאות. תלמידים יוכלו לבחור גם בקורסים (חובה או בחירה) המוצעים באוניברסיטה בה אינם רשומים.​

אף-על-פי שהתכנית מציידת תלמידים בכלים לכתיבת עבודת גמר מחקרית, תלמידים שיבחרו לא לכתוב עבודת גמר, יוכלו לעבור למסלול ללא עבודת גמר, ולהמירה בקורסי בחירה נוספים כדי להשלים את החובות לתואר השני, זאת בהתאם לדרישות והנהלים של המוסד בו יהיו רשומים (התנאים למעבר באוניברסיטת תל-אביב מפורטים בהמשך). המסלול ללא עבודת גמר אינו נכלל בתכנית המשותפת.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף