אני סוציולוגית של מדיה ותקשורת, וחברת סגל בחוג משנת 2012. תחום המחקר שלי הוא חקר כלכלה-פוליטית של טכנולוגית מדיה, בדגש על בחינת השפעתם של מרכיבים סוציו-כלכליים על התפתחותם והטמעתם של טכנולוגיות תקשורת. אני מתמקדת באופן בו מבנים סוציו-כלכליים של מערכות מדיה מסורתיות (בפרט הטלוויזיה והעיתונות) משפיעים על הגדרת מציאות פוליטית וחברתית. בשנים האחרונות, אני עוסקת באופן שבו מגוון מוסדות דיגיטליים מונחי נתונים – פלטפורמות, חברות דאטה וגופי המפתחים מודלי שפה השתלטו על הכוח הזה וקובעים מהו הידע החברתי שייווצר, מסלול זרימתו, ולמי יש (ותהיה) גישה אליו.