פרסום ושיווק אפקטיבי בעולם משתנה

בואו לשמוע מהמומחיות והמומחים של ACCELERANT ,McCann Tech ו-META על שינויים טכנולוגים והשלכתם על פרסום ושיווק

29 בנובמבר 2022, 18:00 
אולם אפטר ,בנין נפתלי 
פרסום ושיווק אפקטיבי בעולם משתנה

.

מתכננים להתפתח בעולמות השיווק והפרסום כקריירה? האירוע הזה בשבילכם: החוג לתקשורת ע"ש דן בביה"ס לחברה ומדיניות והמרכז לפיתוח קריירה מזמין אתכם לפגוש את המומחיות והמומחים של שלוש החברות הכי רלוונטיות וחשובות בארץ - McCAnn ואדלר חומסקי, משרדי הפרסום החשובים והמובילים, וקבוצת Meta בישראל, הלא היא חברת האם של פייסבוק, אינסטגרם ו-וואטסאפ, שיציגו וישוחחו על הנושאים הכי חמים בעולם השיווק והפרסום המשתנה.

 

מה בתוכנית?

  • ערן מונד, מנכ"ל ACCELERANT מקבוצת אדלר חומסקי | שיווק בעידן הפרייבסי

איך הגענו לכאן? מה זה באמת אומר ואיך מנצחים? היום כולם מבינים שדאטה צרכני הוא כוח, ומי שיודע איך לנתח אותו ולהשתמש בו יכול להשפיע עלינו בעוצמה אדירה. המערכת האזרחית שמזהה את הכוח העצום שטמון בדאטה ובשימוש בו דורשת ריסון, מה שמוביל לחקיקות ורגולציות חדשות שמחזקות מחדש את הפרטיות של הצרכנים ומקשות על משווקים להשתמש במידע זה. איך יראה השיווק כאשר משווקים נלחמים לאסוף מידע בעוד האזרחים מתחילים להקשות ולדרוש מידש פרטיות? ערן מונד ידבר על שיווק בעידן של privacy.

קצת על ערן: בעל מעל ל-13 שנות ניסיון בעולמות הפרסום והשיווק, בתפקידים שכללו הובלת תהליכי מיתוג, הקמת מערכי שיווק דיגיטלי, ניסיון Hands On  בפלטפורמות שיווק טכנולוגיות וגיבוש אסטרטגיה דיגיטלית והוצאתה לפועל עד להשגת התוצאות העסקיות. בעל ניסיון עשיר בבניית אסטרטגיה שיווקית ללקוחות הבולטים במשק הישראלי. מומחה ביצירת מסעות לקוח תוך חיבור עולמות המדיה, קריאייטיב, הדאטה והטכנולוגיה.

 

  •  דניאל בן אלי שביט, Head Of Programmatic & DMP, McCann Tech | האם הגיע היום שבו א.נשים שצופים.ות באותה טלוויזיה יצפו בפרסומות שונות?

המהפכה החדשה כבר כאן, ה-Addressable TV. מדובר בטרנד החזק ביותר בעולם הפרסום. מי יהיו המנצחים והמפסידים? ואיך זה קשור לחוויית הצפייה שלנו בנטפליקס?

McCann Tech ו-UM Digital הן חברות בנות מקבוצת McCann. McCann Tech מתמחה בעבודה עם חברות היי-טק בינלאומיות. UM Digital היא חברת המדיה המובילה בישראל, אשר מאפשרת ללקוחותיה תכנון, רכש ואסטרטגיית מדיה הוליסטית שמתייחסת לצרכנים ומאפשרת יצירת פרסום יעיל ואפקטיבי בעידן הדיגיטלי החדש.

קצת על דניאל: מובילת התחום הפרוגרמטי ב-UM Digital וכן בשלוחה הגלובלית של McCann Tech. בעלת ניסיון של למעלה מ-6 שנים בתחום השיווק הדיגיטלי בחתך רחב של הלקוחות הגדולים במשק הישראלי, וכן עם לקוחות ההייטק המקומיים המפרסמים באופן גלובלי. בעלת ידע עשיר במגוון כלים טכנולוגיים ואימוץ חדשנות בעולם הדאטה והמדיה.

 

  • רועי לטקה, Metaverse Ecosystem Manager במטא | המטאוורס: איפה אנחנו עומדים היום, מה צפוי להתרחש בעשור הקרוב ואיפה זה יפגוש אותנו?

בשנים הבאות אנו צפויים להיות עדים לאחת המהפכות הטכנולוגיות הגדולות שידענו וכזו שצפויה להשפיע באופן מהותי על אורח החיים שלנו. רועי יספר לנו איך זה עומד לקרות ומה כבר התחיל להשפיע עלינו.

קצת על רועי: במסגרת תפקידו הוא אחראי בין היתר על חיבור קהלים מקצועיים שונים במטרה אחת משותפת: להוביל יחד את המהפכה הטכנולוגית הבאה.

 

  • לאחר ההרצאות נתכנס למינגלינג עם כיבוד בלובי
  • עמדות VR של META  יחכו לכם.ן מחוץ לאולם להתנסות

 

המהפכה הדיגיטלית הבאה כבר כאן

מאות סטודנטים וסטודנטיות הגיעו לכנס של החוג לתקשורת ע"ש דן בביה"ס לחברה ומדיניות, שסקר את האופן שבו התקשורת משפיעה עלינו בעולם עם שינויים דיגיטליים כל כך מהירים

מאמר מלא>>

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף