בין בוטים להנדסת תודעה: איך השפיעו הרשתות החברתיות על מערכת הבחירות? | ערוץ 14

אסא שפירא בתוכנית "ארבע"

06 נובמבר 2022
לחצו כדי לנגן (בחלון חדש)

לקראת יום הבוחר ובעידן הרשתות החברתיות, המפלגות הקדישו תקציבי ענק לפרסום ולקמפיינים בפלטפורמות החברתיות השונות ברשת ● אסא שפירא מסביר איך פועל הפרסום ברשת ומה בדיוק הקמפיינרים ניסו להשיג שם

ראינו ביום הבחירות שבניגוד לפייק ניוז שמופץ לפני הבחירות, ביום הבחירות עצמו מתעסקים יותר בהגברה או הקטנה של מוטיבציה בקרב מצביעים לצאת ולהצביע. ביום הבחירות לא באמת אפשר להשפיע על עמדות, אלא בעיקר על המוטיבציה לצאת ולהצביע

 

לקריא/צפיה  בראיון המלא

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף