חוג לאחר תואר (תלמידים בעלי תואר אקדמי קודם)[1],[2]

בית הספר למדעי הפסיכולוגיה

תואר ראשון

 

חוג לאחר תואר (תלמידים בעלי תואר אקדמי קודם)[1] [2]

תלמידים אלה, אשר במסגרת לימודיהם הקודמים לא למדו קורסים בתחום הפסיכולוגיה, תכנית לימודיהם תהיה התכנית הרגילה באופן הלימוד הדו-חוגי בפסיכולוגיה (בהיקף 60 ש"ס, מתוכם 16 ש"ס קורסי בחירה) . תלמידים אשר במסגרת לימודיהם הקודמים למדו קורסים בתחום הפסיכולוגיה, יוכלו לקבל פטור של עד 14 ש"ס על סמך לימודים אלה.

  • לצורך אישור הפטור מקורסים, על התלמידים לפנות מיד עם קבלת הודעת הקבלה מהאוניברסיטה למזכירות פסיכולוגיה ולהמציא רשומת לימודים רשמית ומקורית מלימודיהם הקודמים.  הגשת הבקשה תיעשה בטופס מקוון המופיע באתר ביה"ס בצירוף הסילבוסים המפורטים (בנוסף למסירת גיליון הציונים למזכירות).

תנאי הקבלה למסלול זה זהים לתנאי הקבלה של תואר ראשון בביה"ס.

עם סיום הלימודים תוענק לתלמידים תעודת B.A בפסיכולוגיה במתכונת "חוג לאחר תואר", המקנה את הזכות להמשיך לימודים לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית/חינוכית בכפוף לתנאי הקבלה.

תלמידים בעלי תואר אקדמאי קודם רשאים להשלים את דרישות התואר בשנתיים (מבנה התואר הוא 3 שנים).

לתשומת לבכם, ישנה סבירות גבוהה שהמועדים של הבחינות ייקבעו לזמן חופף לתאריך בחינות של שנים אחרות. יש לקחת זאת בחשבון בתכנון לוח הבחינות.

כל תלמיד מחוייב ללמוד קורס אחד באנגלית במהלך התואר כחלק מתכנית הלימודים (אין מדובר בקורס להשלמת רמת אנגלית של היחידה להוראת שפות). 

 

 

_____________________

[1]  תנאי מעבר לשנה העוקבת הוא עמידה בהצלחה בכל חובות הלימודים של השנה שקדמה לה (ציון של 60 ומעלה בכל הקורסים).
[2]  תלמידי תואר ראשון שמשלבים את לימודיהם בביה"ס עם חוג שאינו נלמד באופן דו-חוגי יהיו מחויבים לתנאי מסלול זה, אך בפריסה של שלוש שנות לימודים.
 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף