תנאי קבלה לשלב א'

בית הספר למדעי הפסיכולוגיה

תואר שלישי

 

  1. תואר "מוסמך אוניברסיטה" בפסיכולוגיה באוניברסיטה מוכרת בארץ או בחו"ל בציון משוקלל של 85 לפחות (ממוצע משוקלל מצטבר של הקורסים) ועבודת גמר (תזה) שציונה הוא 90 לפחות
  2. תלמידים שקיבלו תואר מוסמך בציונים כמפורט בסעיף א' ולא בפסיכולוגיה, בארץ או בחו"ל יירשמו למעמד מיוחד שאינו שווה ערך למעמד תלמידי מחקר בפסיכולוגיה. תלמידים אלה חייבים בתכנית השלמות כולל עבודה ברמה של תזה אם יש צורך בכך (נושא עבודה ברמה של תזה ראה פרוט בסעיף ד'). לכשישלימו את תכנית ההשלמות המוטלת עליהם בציון 85 בכל קורס לפחות, יוזמנו לראיון בפני הוועדה לתלמידי מחקר של ביה"ס למדעי הפסיכולוגיה.
  3. במקרים שציוני המוסמך אינם עומדים בקריטריונים הנדרשים תוכל הוועדה לאשר חריגה.
  4. בעל תואר מוסמך מאוניברסיטה מוכרת בחו"ל שסיים בציון משוקלל של 85 לפחות אך ללא עבודת גמר אמפירית יוכל להציג את מועמדותו בפני הוועדה רק לאחר שימלא את המטלות שיוטלו עליו. מטלות אלה יכללו בכל מקרה עבודת מחקר אמפירית ששקולה מבחינת היקפה ורמתה לתזה. עבודת מחקר זו תישפט כמקובל בעבודות גמר למוסמך וציונה לא יפחת מ-90. אם עמדו המועמדים בתנאי זה יוזמנו להופיע בפני הוועדה.
  5. המועמדים יהיו חייבים להמציא אישור בכתב מחבר סגל הרשאי להנחות תלמידי מחקר על הסכמתו  לשמש כמנחה. אם יש שני מנחים יש צורך באישור של שניהם.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף