חובות תלמידי שלב א' - ישיר ורגיל

ביה"ס למדעי הפסיכולוגיה
תואר שלישי

 

תלמיד שהתקבל לתכנית הלימודים לתואר שלישי, הינו "תלמיד מחקר שלב א'"

 

חובות תלמידי שלב א' - ישיר ורגיל

  1. ללמוד קורסים בהיקף של 8 ש"ס בעלי זיקה לתחום המחקר של הדוקטורנט – הקורסים יהיו מתוך תכנית המ.א של החוג ושל חוגים אחרים באוניברסיטה ויקבלו את אישור המנחה. קורסים אלה חייבים בציון ממוצע כולל של 85 לפחות.
     
  2. הקמת ועדה מלווה - על המנחה והתלמיד להקים ועדה מלווה בה חברים בין שניים לארבעה חברים פרט למנחה/ים כולם אנשי סגל שהם בדרגת מרצה בכיר ומעלה (ניתן לאשר חבר בדרגת מרצה באישור מיוחד). חייב שחבר אחד מתוך חברי הוועדה המלווה אינו שייך לחבר סגל בביה"ס למדעי הפסיכולוגיה.
     
  3. דו"ח התקדמות  - התלמידים יגישו למזכירות הוועדה אחת לשנה דו"ח התקדמות. הדו"ח ייכתב על גבי טופס מיוחד שנמצא במזכירות החוג. 
    כמו כן חייבים כל תלמידי המחקר להגיש דו"ח התקדמות לוועדה היחידתית של הפקולטה למדעי החברה. תאריך הגשת הדו"ח הוא ייחודי לכל דוקטורנט ונקבע ע"י הפקולטה למדעי החברה.
    ​הגשת הדו"ח הינה חובה. לפי התקנון האוניברסיטאי לתלמידי מחקר, יש להגיש את הדו"ח בהתאם להנחיות שלהלן:
  • הדו"ח יוגש ע"י תלמידי המחקר אחת לשנה לוועדה היחידתית.
  • הדו"ח יכלול פרטים על ההתקדמות במהלך המחקר ולוח זמנים לביצוע היעדים.
  • הדו"ח יהיה תמציתי והיקפו לא יעלה על 3 עמודים
  • הדו"ח יישא את אישורו של המנחה וחתימתו . במקרה שהתלמידים מודרכים על ידי שני מנחים, טעון הדו"ח אישור שניהם.
  • הדו"ח  יוגש מודפס.
  • בראש הדו"ח יופיע נושא עבודת המחקר, שם הדוקטורנט, החוג במסגרתו מתבצעת העבודה והתקופה שאליה מתייחס הדו"ח.
     
  1. במהלך לימודי הדוקטוראט חייבים כל התלמידים להשתתף בסדנת מחקר. בסדנה זו יוצגו הצעות המחקר והתקדמותן בשלבים השונים. לוח פגישות מעודכן יימסר בתחילת שנה"ל האקדמית. הרישום לסדנה שהיא חובה ללא קרדיט ייערך במזכירות ביה"ס למדעי הפסיכולוגיה.
     
  2. להגיש עד תום שנה מקבלה לתכנית, ולאחר סיום לימודי הקורסים, הצעת מחקר שאושרה ע"י הוועדה המלווה. הארכת תקופה זו טעונה המלצת המנחה, אישור של הוועדה הבית ספרית לתלמידי מחקר ואישור של הוועדה הפקולטטית לתואר שלישי.
    על התלמידים יחול נוהל אישור הצעת המחקר, הכולל בנוהל ועדה מלווה של תלמידי מחקר בביה"ס למדעי הפסיכולוגיה. במהלך גיבוש הצעת המחקר ולפני הגשתה לוועדה המלווה מומלץ לתלמיד להיפגש לפחות פעם אחת ללא נוכחות המנחה עם כל אחד מחברי הוועדה הנמצא בארץ.
    התלמיד יגיש את הצעת המחקר לחברי הוועדה המלווה, ויציג אותה בפני חברי הוועדה המלווה. לאחר אישור הצעת המחקר, התלמיד עובר למעמד של "תלמיד מחקר שלב ב'". 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף