מסלול לתואר ראשון ולתואר שני למצטיינים בתקשורת

התכנית המוצעת תאפשר לתלמידי המסלול לסיים תואר ראשון )במסלול דו חוגי הכולל תלמידים מצטיינים משני מסלולי הלימוד) ותואר שני ב-4 שנים.


תנאי קבלה לתואר שני למסלול המצטיינים:

הקבלה לתואר שני והמשך הלימודים בתוכנית מותנים בעמידה בציון ממוצע 90 בקורסי החובה של שנים א'+ב' (סה"כ 38 ש"ס) וראיון קבלה.
המסלול מיועד לתלמידי התכנית הדו חוגית בתקשורת אשר למדו 4 סמסטרים רציפים בשני החוגים. סטודנטים בעלי ממוצע כולל של 86 ומעלה וממוצע של 88 בקורסי החובה העיוניים יהיו רשאים לפנות לוועדת חריגים.

מכסת השעות לתואר הראשון ולתואר השני לא תשתנה.

במהלך שנה ג' על התלמידים לסיים את כל החובות של התואר הראשון.

תלמידים שיעמדו בדרישות הקבלה לתכנית המצטיינים לתואר שני, יתקבלו במעמד "לא מן המניין" בשנה ה-3 ללימודיהם בתואר ראשון. עליהם להציג אישור זכאות לתואר ראשון עד תחילת השנה הרביעית במסלול המצטיינים (תחילת השנה השנייה של התואר השני).

 

פירוט תכנית הלימודים

שעות התואר השני שיילמדו בשנה ג' לתואר הראשון

התלמידים יהיו זכאים ללמוד עד 9 ש''ס מבין קורסי התואר השני ולא פחות מ 5-ש״ס במקביל ללימודיהם בתואר הראשון. במהלך השנה השלישית על התלמידים לסיים את כל חובותיהם לתואר ראשון בשני חוגי הלימוד ולהשלים בהצלחה את הקורסים שלקחו מתכנית התואר השני. בחירת הקורסים שיילמדו תיעשה בתאום עם יועצי התואר הראשון והשני, שייחשבו במסגרת זאת כמלווי המסלול. עדיפות תינתן לקורסי בחירה של התואר השני, תינתן אפשרות ללמוד קורסים מתודולוגיים, תוך התחשבות בצרכי התלמיד/ה ודרישות מוקדמות, וכן על פי תחומי עניין התלמיד/ה.
לא תאושר הכרה כפולה בקורסים.

 

מכסה ושקלול השעות

מניין השעות לתואר שני יהיה זהה למניין השעות בתכנית הרגילה לתואר שני 32 ש"ס לתלמידי המסלול עם עבודת גמר, ו-38 שעות לתלמידים שיסיימו את התואר השני במסלול ללא עבודת גמר.
במהלך שנה ג' על התלמידים לסיים את כל החובות של התואר הראשון. מכסת השעות של תואר ראשון לא תופחת.
​סטודנטים שלא יוכלו לסיים את לימודיהם במסלול עם עבודת גמר/ללא עבודת גמר, יקבלו אישור זכאות לתואר ראשון על סמך הקורסים שלמדו כולל הקורסים מתואר שני, רק לאחר שעמדו בהיקף השעות הנדרש לתואר ראשון.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף