ראש מסלול שיווק אסטרטגיה
הצטרף לחוג לתקשורת בשנת 2020
אני מנהל יותר מעשור את האסטרטגיה הפרסומית של כמה מהמותגים המובילים בישראל, את ניסיוני צברתי בעבודה במשרדי פרסום מובילים כגון מקאן, אדלר חומסקי, ראובני פרידן והיום בתפקידי כסמנכ"ל אסטרטגיה ושותף LEAD OGILVY. אני מתמחה בחקר התנהגות צרכנים תוך שילוב תובנות מחקר התרבות ועד לכלכלה התנהגותית ופסיכולוגיה אבולוציונית. אני מחזיק בתואר שני MA בתקשורת פוליטית באוניברסיטה העברית, לצד לימודי שיווק ופרסום באוניברסיטת אילינוי.