מחקר: זה המחיר האמיתי של פורטנייט | ynet

ממש כמו בפייסבוק, משחקי מחשב משנים את חוויית המשחק כדי לגרום למשתמשים לקנות מוצרים ותוספות, כך מגלה מחקר של אוניברסיטת תל אביב.

18 אוקטובר 2021

לדברי ד"ר גקר, המידע שנאסף על שחקנים משמש לעודד אותם לשלם עבור מוצרים בתוך המשחק והוא משפיע על חוויית המשחק שהם מקבלים. "המשחקים לא מכוונים לחוויית משחק אופטימלית אלא לעידוד קנייה מתמשכת. האינטרס הכלכלי של חברת המשחקים הוא שהשחקנים ימשיכו לשחק, ירכשו הטבות שונות וימשיכו לשתף במידע אישי. לכן המשחקים עצמם מתמשכים ומעודדים חזרתיות, וזאת על חשבון חוויית המשחק ועל חשבון הפרטיות כמובן".

לקריאה

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף