AI בעולם השיווק והפרסום – מתחרה או ה-BFF החדש?

12 ביוני 2023, 18:00 
בנין נפתלי, אולם 001 (אפטר) 
AI בעולם השיווק והפרסום – מתחרה או ה-BFF  החדש?

לא נגענו: ככה AI חושב שנראה כנס בנושא AI (התמונה הוכנה באמצעות Midjourney)

החוג לתקשורת ע"ש דן והמרכז לפיתוח קריירה מזמינים אותך לפגוש את המומחיות והמומחים של שלוש החברות הכי רלוונטיות וחשובות בארץ. בינה מלאכותית היא מילת באז בעולם הטכנולוגיה של ימינו. בעבר, שיווק היה תהליך שנשען במידה רבה על אינטואציה ויצירתיות אנושית. עם הופעת הבינה המלאכותית כלי שיווק יכולים לעזור לעסקים לייעל את אסטרטגיית השיווק שלהם ועוד. כיצד AI ישפיע על העולם העבודה החדש?

 

AI כנראה לא יחליף אותך אבל אדם שיודע לעבוד עם AI יחליף אותך, לכן כולנו חייבים להבין לאיפה השוק הולך.

 

בואו לשמוע את מיטב המומחים מהתעשייה על העולם העבודה החדש בעולמות השיווק ובראי הפרסומai

 

מה בתוכנית:

  1. זיו מאירי, מנהל קריאטיב מגוגל, ידבר על המהפכה של  GENERATIVE AI  - איך AI משנה יצירתיות ? הרצאתו תבחן איך לעולם לא נתחיל יותר לעבוד מול דף חלק, שעתידנו לדייק תוצרים ראשוניים של AI.
  2. יניב סבן, מנכ"ל חברת סבן דיגיטל מרקטינג, יגיע כדי לדבר על המהפכה של AI  בתשתיות השיווק של חברות בעתיד הקרוב – SMART SHOPPING, AI POWERED BRAND EX, ועוד... יתמקד מה יהיה תפקיד איש השיווק בעידן של AI (בנייה של מערכות, מכונות שיווק לומדות)
  3. גיל חיימובסקי, מנהל קריאיטיב במחלקת הקריאיטיב הגלובלית של מטא 'Creative Shop': איך הסטארטאפים הכי צומחים בארץ ובעולם משתמשים ב-AI כדי לפרסם ולצמוח בפלטפורמות Meta וכיצד AI מעצב את עתיד העבודה במחלקות קריאייטיב.

         

הכניסה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום אך עם הרשמה מראש.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
לראש הדף